

Regulamin promocji „bon 10%”
- 1. Postanowienia ogólne.
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia promocji sprzedaży premiowej pod nazwą „bon 10%” zwanej dalej „Promocją”.
1.2. Organizatorem Promocji jest Natura Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Pojezierskiej 90 A, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000382105, posiadająca numer NIP 7010262219, numer REGON 142619695, kapitał zakładowy: 108.552.000 złotych, zwana dalej „Organizatorem”.
1.3. Promocja obowiązuje w Drogeriach Natura: w stacjonarnych sklepach własnych, których właścicielem jest Natura Sp. z o.o. (dalej zwanej jako „Natura”) oraz w sklepach podmiotów współpracujących z Naturą na podstawie umowy agencyjnej (dalej zwanych jako „Agent”), prowadzących Drogerię Natura, zwane dalej łącznie „Drogerią” lub „Drogeriami”. Lista Drogerii biorących udział w Promocji wymieniona jest w załączniku nr 1 do Regulaminu.
1.4. Promocja trwa od 21 marca 2023r do 02 kwietnia 2023r, przy czym wydawanie Bonów Promocyjnych (zgodnie z ich definicją w pkt. 3.1.) trwa od 21 marca 2023r do 02 kwietnia 2023r, natomiast realizacja Bonów Promocyjnych odbywa się w tym samym terminie czyli od 21 marca do 02 kwietnia 2023r.
1.5. Całościowa liczba Bonów Promocyjnych jest nieograniczona.
- 2. Uczestnicy Promocji.
2.1. W Promocji mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwani dalej „Uczestnikami” lub „Klientami”.
2.2. W Promocji mogą brać udział Pracownicy i osoby współpracujące z Organizatorem, Pracownicy i osoby współpracujące z Naturą oraz Pracownicy i osoby współpracujące z Agentami.
- 3. Otrzymanie Bonu Promocyjnego.
3.1. Klient otrzymuje przy zakupach => 29 zł brutto (słownie: dwadzieścia dziewięć złotych) bon 10% w terminie od 21.03.2023r do 02.04.2023r obniżający wartość kolejnej dowolnej transakcji.
3.2. Klient w ramach jednej transakcji => 29zł brutto (słownie: dwadzieścia dziewięć złotych) otrzymuje jeden bon 10%.
3.3. Pracownicy drogerii mają bezwzględny zakaz dzielenia jednego zakupu klienta na kilka transakcji w celu uzyskania przez klienta większej ilości bonów 10%.
- 4. Realizacja Bonu Promocyjnego.
4.1. Realizacja Bonów Promocyjnych jest możliwa w dowolnej Drogerii stacjonarnej w okresie od 21 marca 2023r do 02 kwietnia 2023r.
4.2. Warunkiem koniecznym do realizacji Bonu Promocyjnego jest:
(i) posiadanie Bonu Promocyjnego spełniającego wymogi określone w pkt. 3.1. Regulaminu;
(ii) okazanie przy kasie Bonu Promocyjnego,
4.3. Aby zrealizować Bon Promocyjny, należy przed rozpoczęciem transakcji, o której mowa w pkt. 4.2. okazać przy kasie Bon Promocyjny.
4.4. Bon Promocyjny uprawnia do zniżki na 10% przy dowolnym zakupie produktów z oferty Drogerii z wyłączeniem usługi doładowania kart telefonicznych oraz zakupu kart podarunkowych.
4.5. Zakupy uprawniające do realizacji Bonu Promocyjnego muszą być dokonane w ramach jednej transakcji, tj. transakcji udokumentowanej na jednym paragonie.
4.6. Drogeria odmówi realizacji Bonu Promocyjnego w przypadku, gdy:
(i) Bon Promocyjny będzie dostarczony w innym terminie niż 21.03.2023-02.04.2023r,
(ii) przy transakcji nie zostanie okazany Bon Promocyjny.
4.7. Bon Promocyjny nie podlega wymianie na gotówkę ani na inny ekwiwalent.
4.8. Promocja nie łączy się z innymi kuponami i kartami rabatowymi, innymi kuponami i kartami uprawniającymi do zniżki wartościowej oraz zniżkami pracowniczymi.
- 5. Postępowanie reklamacyjne
5.1. Reklamacje dotyczące Promocji winny być zgłaszane w formie pisemnej na adres Natura Marketing Sp. z o.o., ul. Pojezierska 90 A, 91-341 Łódź do dnia 31 marca 2023 r. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę jej doręczenia Organizatorowi.
5.2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika Promocji, numer telefonu, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz własnoręczny podpis.
5.3. Organizator, w terminie 14 (czternastu) dni od trzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego o zajętym stanowisku. Uczestnik Promocji zostanie powiadomiony o decyzji reklamacyjnej listem poleconym wysłanym na adres podany w treści reklamacji.
5.4. W przypadku braku akceptacji przez Uczestnika Promocji stanowiska Organizatora, uczestnik Promocji może dochodzić roszczeń na zasadach ogólnych.
- 6. Postanowienia końcowe
6.1. Zasady prowadzenia Promocji określa wyłącznie niniejszy Regulamin, wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
6.2. Niniejszy Regulamin Promocji dostępny jest w każdej Drogerii.