Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

 

 

 

1. Przygotuj paczkę do wysyłki

 

 Pobierz formularz zwrotu lub reklamacji, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

 

 

 

 

2. Zapakuj reklamowany towar

 

 

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

 

 

3. Wyślij przesyłkę

 

 

Paczkę wyślij na adres: Zwroty sklepu internetowego Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie.

UWAGA: W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres bok@drogerienatura.pl w celu umówienia odbioru reklamowanego towaru.

 

 

4. Oczekuj na wiadomość

 

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu.

 

 


 

 

 

Darmowa dostawa
od 129 zł

 

Darmowy odbiór w

drogeriach stacjonarnych

 

Program lojalnościowy

Klub Natura

 

Wysoka jakość

produktów

 

Szybka wysyłka

zamówienia

 

Infolinia

22 454 62 00


loader
Przetwarzanie...