Biorepair Peribioma Pro Pasta do zębów 75 ml

• Buy 6 for 19,95 zł each and save 5%
Pasta do zębów Biorepair Peribioma to kompleksowa pielęgnacja jamy ustnej w celu utrzymania mikrobioty jamy ustnej. Przeciwdziała stanom zapalnym dziąseł, halitozie i krwawieniom, pomaga zapobiegać głównym przyczynom paradontozy i stanom zapalnym wokół implantu. Zaawansowana formuła Przebadana klinicznie Nie zawiera: fluoru, laurylosiarczanu sodu (SLS), parabenów, glutenu, laktozy Cząsteczki microRepair Bioma Mikrokryształy naprawiające szkliwo i dziąsła, wzbogacone probiotykami Mastiha Chios (mastyks, czyli żywica z drzewa pistacji kleistej występującej na wyspie Chios) Ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwdziała rozprzestrzenianiu się bakterii. Kompleks detoksykujący Witaminy A, C, E oraz kwas hialuronowy o właściwościach przeciwutleniających tkanki dziąseł Czym jest mikrobiota jamy ustnej? Mikrobiota jamy ustnej to zbiór mikroorganizmów, które w symbiozie żyją w naszej jamie ustnej. W tym ekosystemie równowaga jest normalnie ustalona między licznymi obecnymi gatunkami bakterii a systemami obronnymi organizmu. Ale zmiana tej równowagi może powodować powstawanie patologii w jamie ustnej, w szczególności chorób przyzębia. Pasta do zębów Biorepair Peribioma jako jedyna zawiera microRepair Bioma, aktywny środek naprawczy szkliwa wzbogacony o określone szczepy probiotyków o innowacyjnym działaniu, które wspierają równowagę prawidłowej mikroflory jamy ustnej. Dzięki probiotykom microRepair Bioma ułatwia utrzymanie prawidłowej równowagi mikroflory jamy ustnej, co pomaga zapobiegać tworzeniu się płytki nazębnej i głównym przyczynom krwawienia, nieświeżego oddechu, zapalenia dziąseł, zapalenia przyzębia i stanów zapalnych wokół implantu. Zaawansowana formuła pasty do zębów Biorepair Peribioma jest idealna w przypadku zapalenia i krwawienia dziąseł. Jej formuła wzbogacona w Mastiha Chios, witaminy A-C-E i kwas hialuronowy ma działanie detoksykujące i lecznicze na tkanki dziąseł. Krwawienia dziąseł, zapalenia przyzębia i stany zapalne wokół implantu Zapalenie przyzębia to zakażenie tkanek podtrzymujących ząb, natomiast stan zapalny wokół implantu to zakażenie tkanek podtrzymujących implanty. Pierwsze objawy to stan zapalny i krwawienie spowodowane przez bakteryjną płytkę nazębna, która kryje sie na linii dziaseł. Nieleczone mogą ulec degeneracji, aż do utraty zęba lub implantu. Cząsteczki microRepair Bioma pomagają naprawiać szkliwo i chronić przed płytką dziąsłową, natomiast probiotyki stymulują działanie immunologiczne i pomagają utrzymać równowagę mikrofiory jamy ustnej. Pasta Biorepair może być stosowana przez dzieci poniżej 6 roku życia bez nadzoru dorosłych, ponieważ nie zawiera fluoru.
Marka BIOREPAIR
Składniki / Ingredients Aqua, Zinc Hydroxyapatite**, Sorbitol, Glycerin, Hydrated Silica, Silica, Cocamidopropyl Betaine, Cellulose Gum, Aroma, Pistacia Lentiscus (Mastic) Gum Oil, Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Retynil Palmitate, Sodium Hyaluronate, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Spirulina Platensis Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Eucaliptus Globulus Leaf Oil, Bifidobacterium**, Lactobacillus**, Sodium Myristoyl Sarcosinate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Sodium Saccharin, Potassium Sorbate, Maltodextrin, Citric Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, BHT, Limonene, Eugenol, CI 77891, CI 73360

Bestsellery

Produkty tej samej Marki