Biorepair Wrażliwe Zęby Pasta do zębów 75 ml

• Buy 4 for 15,19 zł each and save 5%
  • Buy 6 for 14,39 zł each and save 10%
Zmniejsza nadwrażliwość natychmiast i dłużej Nie zawiera: - fluoru - dwutlenku tytanu - laurylosiarczanu sodu [SLS] - parabenów - glutenu - laktozy Biorepair to jedyna linia past do zębów z opatentowanymi cząsteczkami microRepair, które naprawiają 100% szkliwa*. Cząsteczki microRepair, niczym rękawiczka, pokrywają zęby, naprawiając je i pomagając chronić przed próchnicą i płytką nazębną. Opracowana przez włoskich naukowców w Laboratoriach Coswell we współpracy z Uniwersytetem Bolońskim. microRepair to cząsteczki złożone z biomimetycznego hydroksyapatytu będącego tą samą substancją, co naturalne szkliwo naszych zębów. Dlatego też w naturalny sposób wiążą się z powierzchnią naszych zębów, sprawiając, że szkliwo jest gładkie, wytrzymałe i trwałe. Ponadto uwalniają cynk o właściwościach antybakteryjnych. Jakie są główne przyczyny nadwrażliwości zębowej? Szkliwo w naturalny sposób chroni zęby przed nadwrażliwością. Słabe, zdemineralizowane szkliwo i cofające się dziąsła są przyczyną nadwrażliwości zębów. W takich przypadkach zębina i mikroskopijne kanaliki nerwowe są narażone na bodźce gorące i zimne oraz ataki kwasów wywołujące ostre i przenikliwe bóle, odczuwalne nawet podczas szczotkowania. Biorepair zapewnia ulgę od nadwrażliwości zębowej w 30 sekund W przypadku silnego bólu pastę należy nałożyć za pomocą palca bezpośrednio u nasady zęba. Aby uzyskać bardziej efektywne działanie należy masować dotknięty obszar przez 30 sekund. Cząsteczki microrepair naprawiają szkliwo wiążąc się chemicznie z nim i zębiną, głęboko uszczelniają kanaliki nerwowe i hamują docieranie bodźców cieplnych do nerwu zęba. * Test in vitro. Działanie naprawcze polegające na pokryciu mikrouszkodzeń na powierzchni szkliwa przez microRepair (brak ubytków próchnicowych i wyszczerbionych zębów)
Marka BIOREPAIR
Składniki / Ingredients Aqua, Zinc Hydroxyapatite**, Glycerin, Sorbitol, Silica, PEG-32, Cellulose Gum, Aroma, Sodium Myristoyl Sarcosinate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Sodium Saccharin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, **microRepair

Bestsellery

Produkty tej samej Marki