Sylveco dla dzieci Oliwka do ciała z betuliną 200 ml

Hypoalergiczna oliwka do ciała stanowi specjalnie skomponowaną mieszankę naturalnych olejów roślinnych i wosku, dzięki czemu zyskuje lekko żelową formułę, łatwą i przyjemną w aplikacji. Ekstrakt z kory brzozy (betulina) to składnik łagodzący, likwiduje objawy swędzenia i zaczerwienienia skóry. Witamina E stanowi naturalny konserwant dla produktu. Oliwka skutecznie natłuszcza delikatną skórę dziecka, zapobiegając utracie wilgoci, szczególnie w przypadku objawów atopowego zapalenia skóry. Odpowiednia konsystencja ułatwia wykonanie nawilżającego masażu u niemowląt i dzieci, dzięki czemu umacnia się nasza więź z maluszkiem. Składniki aktywne: Oliwa z oliwek - zawiera duże ilości kwasu oleinowego, witaminy A, E, D, K. Zabezpiecza skórę przed odwodnieniem, działa kojąco i regenerująco. Olej ze słodkich migdałów - zmiękcza, odżywia i uelastycznia skórę, znakomicie pielęgnuje skórę wrażliwą i bardzo suchą, łagodzi objawy alergii. Olej szczególnie polecany do pielęgnacji dzieci. Wosk pszczeli - odpowiedzialny za wygładzenie, lekkie natłuszczenie i nawilżenie skóry, stanowi doskonałą barierę ochronną zapobiegającą jej wysuszaniu. Ekstrakt z kory brzozy (betulina) - łagodzi zmiany uczuleniowe, podrażnienia i zaczerwienienia, zmniejsza objawy świądu, przyspiesza proces regeneracji skóry. Produkt hypoalergiczny, przebadany dermatologicznie. Bezzapachowy, bez konserwantów. Przeznaczony dla dzieci i niemowląt po pierwszym miesiącu życia.
Marka SYLVECO DLA DZIECI
Składniki / Ingredients Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cera Alba, Betulin, Tocopheryl Acetate

Bestsellery