MIXA PL.MICEL.P/ZACZERWIENIENIOM 400ML

Zrób test! Czy Twoja skóra rumieni się przy gwałtownej zmianie temperatury? Czy Twoja skóra jest zaczerwieniona lub piecze podczas demakijażu? Czy Twoja skóra czerwieni się po wysiłku fizycznym lub w wyniku silnych emocji? Jeśli odpowiedziałaś "tak" na co najmniej 2 pytania, to produkt jest dla Ciebie. Nasz Płyn micelarny przeciw zaczerwienieniom Mixa to idealny płyn do demakijażu skóry wrażliwej ze skłonnością do zaczerwienień. Ogranicza do minimum konieczność pocierania, minimalizując ryzyko podrażnień. Formuła wzbogacona alantoiną, znaną z właściwości łagodzących, natychmiast koi podrażnienia skóry reaktywnej i wrażliwej, zmniejsza widoczność zaczerwienień. + Skuteczność: Micelarna formuła wiążąca mikroskopijne cząsteczki zanieczyszczeń. Kojąca alantoina przeciwdziałająca zaczerwienieniom. - Ryzyko alergii: Skład dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Tolerancja przetestowana na wrażliwej skórze twarzy i powiek. Bez parabenów, bez alkoholu** Odczuwalne rezultaty! Twarz i powieki są skutecznie oczyszczone z makijażu. Zaczerwienienia są mniej widoczne, wrażliwa skóra jest odświeżona i ukojona. Zastosowanie: Nakładać wacikiem na twarz i powieki. Nie wymaga spłukiwania. **Dotyczy alkoholu etylowego.
Marka MIXA
Składniki Aqua/Water,Hexylene Glycol,Glycerin,Allantoin,Citric Acid,Disodium Cocoamphodiacetate,Disodium EDTA,Panthenol,PEG-60 Hydrogenated Castor Oil,Poloxamer 184,Polyaminopropyl Biguanide