Mixa Płyn micelarny przeciw przesuszaniu 400 ml

Zrób test! Czy Twoja skóra wysusza się w wyniku działania czynników zewnętrznych (zanieczyszczenia, zimno, twarda woda)? Czy czujesz, że Twoja skóra jest ściągnięta? Czy Twoja skóra jest podrażniona po spłukiwaniu wodą? Jeśli odpowiedziałaś "tak" na co najmniej 2 pytania, to produkt jest dla Ciebie. Nasz Płyn micelarny do demakijażu przeciw przesuszaniu Mixa to idealny płyn do demakijażu skóry wrażliwej. Formuła z micelami usuwa ze skóry makijaż i zanieczyszczenia. Ogranicza do minimum konieczność pocierania. Fizjologiczne pH 5.5, identyczne z pH skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Płyn, zawierający nawilżającą glicerynę, chroni przed wysuszaniem, koi. + Skuteczność: Micelarna formuła wiążąca mikroskopijne cząsteczki zanieczyszczeń. Nawilżająca gliceryna. - Ryzyko alergii: Skład dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Tolerancja przetestowana na wrażliwej skórze twarzy i powiek. Odczuwalne rezultaty! Twarz i powieki są skutecznie oczyszczone z makijażu. Wrażliwa skóra jest ukojona i nawilżona. Zastosowanie: Do skóry wrażliwej i suchej. Nakładać wacikiem na twarz i powieki. Nie wymaga spłukiwania. Formuła stworzona pod kontrolą medyczną Bez parabenów, bez alkoholu* * Dotyczy alkoholu etylowego.
Marka MIXA
Składniki Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Citric Acid, Disodium Cocoamphodiacetate , Disodium EDTA, Panthenol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum / Fragrance